Thursday, June 9, 2011

defeated



See on justkui ma ise oleks selle karikatuuri teinud. Ainult, et "missed opportunities" eest saaksin ma A+

Ma oleksin ülikoolis edukas olnud ainult siis, kui oleks selliseid asju hinnatud.
Mandumises edestan ma kõiki teisi pika puuga.
See on lihtsalt nii murettekitav kui mandunud ma olen, igal tasandil...
Mis seal imestada, mul pole enam ammu mitte mingeid sihte, mille poole pürgida. Ja siis tekibki ju küsimus, et miks üldse midagi teha. Või miks üldse olla.

Täpselt selline meeleolu ongi:

Adele - Someone Like You (Live in Her Home)


Veel meenuvad kunagistel aegadel kuulatud laulusõnad:

Tal pole numbrit ega nime pole midagi mis seoks
Kõik soovid on tast jäänud maha ja ta mõtted tehtud teoks
Ta lihtsalt hulgub linnast linna ja ta minek on nii suur
Et teda ootab veel vaid surm ja tema kaaslaseks on tuul

Ta lihtsalt hulgub linnast linna pole kuhugile minna
Ta lihtsalt hulgub linnast linna pole kuhugile minna




I just feel beaten. Defeated.

Ja lõpuks ei jäägi midagi järgi.

Ei jäägi üle muud kui sinna Tiibetisse kloostrisse ära minna aastaks ajaks või kauemakski. Äkki siis muutub midagi.

Praegu aga ongi täpselt nii kurb, apaatne ja masendav olla kui ma arvasin.
Lamaks rohu sees, vaataks pilvi ja ei tõusekski sealt üles...kui ainult neid sääski poleks.

Tegelikult polekski kaugeltki nii masendav olla kui mulle pidevalt etteheiteid ei tehtaks.

Nothing's good enough.
You're useless.

No comments:

Post a Comment