Wednesday, June 22, 2011

people know me, people love me

Ma tunnen end kui suur lendlev roosa pall. My ass, my ass...

Mul on Chopini klaveriversioon, mis on kohati väga lüüriline ja romantiline, aga see versioon kõlab suurepäraselt! Kahjuks hetkel ei leia ühtki head kvaliteetset sümfooniaorkestri versiooni sellest.
Chopin's "Marche Funebre," for Orchestra by Brandon Higley


Mina:
"jaa, kavala näoga Kingpooli mahla joomine on superseks:D
HAHAHAHAAHAAAAAA
krt, selle ma pean küll üles kirjutama"


mitte mina:
"Ja totuke Sirts lendas vastu akent surnuks, vahtides suurte silmadega haldja- ja suksumaailma teisel pool klaasi, jäädes ise emakese ülikooli lämmatava klaasseina taha. Ja ta ülikooles.."

mitte mina:
"Ja ta lausus: "jah, veel üks põhjus end maha lasta".

mitte mina:
"irw, ma kukun selle lause peale PIKALI"

mitte mina:
"Viimaks astud august välja ja kribad selle pasa, mida me sügisel ja talvel selles hallitavrohelises ühikas välja ajasime, korralikuks raamatuks. kui see juhtub, siis killin su ära (reputatsioon, noh)"

No comments:

Post a Comment