Tuesday, July 12, 2011

16



Arvake ära, kes see kirjanik on?

Temaga seoses tuleb kohe meelde, kuidas Roy Strider ("Himaalaja juttudes") teda kohtas. See oli "Himaalaja juttude" kõige suurem wtf-moment, sest kuidas on võimalik kohtuda ja rääkida inimesega, kes on juba aastaid surnud.

Igal juhul on ta lakkamatult mu suur lemmik.
Supergeniaalne.

Nii uskumatu kui see ka poleks, ei olnud ma "Vendasid Lõvisüdameid" kunagi lugenud.

"Pipi Pikksukk"
"Röövlitütar Ronja"
"Karlsson katuselt"
"Vahtramäe Emil"
"Mio, mu Mio"
"Vennad Lõvisüdamed"

No absoluutselt kadestusväärne.
Ma alati imestan, kust kirjanikud sellise fantaasia võtavad. Miks mul sellist fantaasiat pole? Ma ei suuda kunagi mingeid huvitavaid ja erakordseid karaktereid välja mõelda. Mitte välja mõelda, vaid nende peale tulla.

Ma ei tea, kuidas osad inimesed suudavad loomingulisuse ja fantaasia säilitada. Mulle tundub, et minul on need nüüdseks täiesti hävinenud.

No comments:

Post a Comment