Monday, October 31, 2011

history

GOTAN PROJECT - RAYUELA


No ma ei saa kohe...Liiga hea lugu, et jätta jagamata.

Olen ammu mõelnud, et peaks hoopis muusikablogi tegema. Ma võiks enam-vähem iga päev midagi soovitada.

23. oktoobril kirjutasin siia, et "hakkan vist joonistama". Seda ma eriti ei uskunud.

Juhtus aga nii, et vist eelmisel neljapäeval (või reedel) alustasingi.
Ja võtsin kohe eriti hea foto ette ning mõtlesin, et see pilt peab tulema parem kui kõik senised - ehk siis peab olema progress. Pole 3 aastat pliiatsitki kätte võtnud enam-vähem ja nüüd mõtlen, et peab tulema kõige parem töö siiani. Tüüpiline mina...Aga eks näis.
Polnud muidugi lihtne alustada nagu alati, laiskus kippus peale, ei viitsi neid detaile jne. Aga 4-5 tundi läksid. Pärast seda pole edasi teinud, aga eks lähipäevil ikka üritan kätte võtta.

Ühe raamatu, mida üle kuu aja (!!!) lugesin, sain ka läbi. Olgugi, et mulle seda väga lugeda meeldis ja väga hea raamat on.

On sellised ajad...

Täna suutsin veel end mitmes asjas kokku võtta. Mõlemaid asju polnud teinud kuu aega, EHK suudan järjepidev olla edaspidi..

Kui kõik nii läheks, võiks öelda, et ehk hakkavad asjad laabuma...kuid arvestades seniseid kogemusi, suhtun sellesse väga skeptiliselt.

No comments:

Post a Comment