Tuesday, December 27, 2011

Ed

Kui ma siin juba lootusetult nostalgitsen, siis...
Tuli meelde veel üks periood.

Mis siis, et 7 aastat on juba möödas, ikkagi ma usun, et kui praegu uuesti näeks, siis..oleks kõik jälle sama. Jah, hämmastav, kuidas mõni asi ei haihtu mitte kunagi. Võib-olla küll ammu-ammu meelest läinud ja unustuste hõlmas, aga ma tean, et piisaks vaid väiksest kontaktist, kui juba...

Muusika on tore....mul on enam-vähem igale perioodile oma soundtrack, mida kuulates kõik meelde tuleb. Paraku ma seda lugu siiski päris nii ei kuule kui tollal. Liiga hallid ajad...

God, it was s p e c i a l...

That darkness...beautiful.

Depeche Mode - Sister of Night


Mulle meenus see kõik pärast seda, kui küünlavalgel hullunult järgnevat lugu kuulasin

ehk siis
the beauty of darkness

Apocalyptica-Harmageddon


1:50-2:40
ja
3:50-4:50

OH GOD!

ÜLIM kaif ja tume ilu.

No comments:

Post a Comment