Thursday, December 1, 2011

vaimugaige

Kunagi 2007. aasta veebruaris, kui vaimuhaigus oli veel veres ja sai tobedaid asju tehtud. Visata inimest "Naksitrallide" ja dressikotiga selga....Haahaa, ja tüüp luges tegelikult "Miki Hiirt" ja kui ma teda takistada üritasin, siis ta püüdis teki all taskulambi abil edasi lugeda...Ei, ta ei olnud 8-aastane ja mina polnud 10-aastane siis. Mõni meist oli koguni 18 ja teine vast 16.
Tekst on ilmselgelt täpselt samal toonil ja eufoorilis-küünilisel emotsioonil kirja pandud.
Jah, enam ammu ma ei improviseeri bussis kõrvalistujale (kuni tema hullumiseni) "Romeot ja Juliat", juba ammu ma ei improviseeri Piiblit ja ammugi ei loobi ma inimesi "Naksitrallidega" ega linnusulge lennutades "you float like a feather" ei laula ka mitte.
"Hullu-Sirtsu" sündroom (minu ühe klassivenna nimetus selle nähtuse kohta) on ka umbes 6 aasta tagune mälestus.

I'm all serious now. Very very serious. Vähemalt võrreldes "muistsete" aegadega.

Krt, ma nostalgitsen siin juba mitu nädalat jutti!


"Ta lennutas näitlikult juba neljandat korda väikest pasknääri sulge ja laulis taaskord sinna juurde: "You float like a feather..." Ja ta polnud isegi laksu all. Koduvana lamas voodis, tema lennutas sulge. Justkui psühhiaatri kabinet. Ainult, et hull istub toolis ning "hulluarst" lamab voodis. Tere tulemast! Olete sisenenud vaimuhaigete tsooni!
--
Juba teab mitmendat korda üritas Koduvana magama jääda. Ta väidetavalt luges "Mikumärdit", samal ajal end sinise tekiga varjates. Kurat, selles toas oli kõik nii kuradi sinine! Just enne oli Ta krabanud Minult lõpuks ometi oma piibli käest ning selle oma kuulsale riiulile tagasi paigutanud. Seejuures ajas Ta jällegi seda juttu, et "There`s a balance...Balance... balance...Tasakaal püsib, aga kui sina sisse astud, siis ta langeb. Kurjusest" Hah! Ühesõnaga, Ta oli juba tüdinud minu valguse ja pimeduse teooriast. Ta arvas nii hästi teadvat, et Ma "luuletasin" ise sinna piibli teksti pool juttu juurde ja tegin ümber. Aga, no mis, aga vaat, kui hästi Ma seda tegin! Ei saaks arugi, kui ei teaks. Ma olen nii piibellik. Jumal ütles: "Saagu valgus!" Ja valgus sai. Valgus sai. Valgus sai. Valgus, valgus, valgus. Valgus. Valgus. Valgus! Ainuke asi, mis Mulle piibli juures meeldib, on Valgus. Ja Valge. Ja Valge Tuvi. Valgus!!!
(Ma lugesin Meie Isa Palve Põrgu ja Kuradi nimel.)

Ta oli tõepoolest suutnud lõpuks mind takistada, aga noh, mis! Mu jutt oligi läbi. Piibli teemadel. Muuks jätkus teda küllalt. Piibel oli jälle balance`it hoidmas ning Tema üritas oma kuradi sinise teki all varjatult magama jääda. Aga ei!! Lõpuks sain Ma ta kavalast plaanist aru. Just sel hetkel tabas tema selga "Naksitrallid" ja hüüe "Wake up, you stupid little punk!!!". Ja siis mingitsugune dressikott. Ning siis mingi pagana vihik. Mõjus! Koduvana hakkas naerma. Ja mitte vähe. Ma rääkisin Talle kurat teab mitmendat korda, et kui Ma kord veel vaimuhaigemaks saan, siis Ma kirjutan raamatu vaimugaigetest ja mul pole tarvis midagi väljagi mõelda, Ma kasutan seda, mis siin juhtub. Hahaha! See oli taaskord väga vaimukas. Ta täitsa nõustus. See tundus kuradi debiilne.
"Mikumärdi" jäigi lugemata. Arvatavasti. No kuradi Tammekas!!"

No comments:

Post a Comment