Sunday, November 27, 2011

Cloudbusting

Seda lugu ei saa ka mitte mainimata jätta, ehkki selle maniakaalne kuulamisehoog on juba tükk aega tagasi läbi saanud.

See lugu läheb kohe kindlasti minu kõige lemmikumate lugude nimekirja.
I love that beat!

Kate Bush on geenius!

Mis värk on, et ma kuulan järjest rohkem järjest vanemat kraami?

Tänapäeval nii head asja lihtsalt ei tehta.

Kate Bush - Cloudbusting


Kate Bush meenus mulle mõned päevad tagasi, kui R2-s "doktor" Koit (Raudsepp) lasi Bush'i kõige tuntumat lugu "Wuthering Heights" ja küsis, et mis kuulsa raamatu ainel see tehtud on.

Novot, see kuulus raamat jäi mul suvel pooleli, paraku. No ei olnud lugemishoogu, pole ka praegu.

Tuleb uuesti käsile võtta see raamat, sest kahtlemata on ta omapärane omas žanris. Ja mulle ju meeldis, aga see ei loe, sest praegu ei jõua ka väga meeldivate raamatutega kuskile...

No comments:

Post a Comment