Monday, April 23, 2012

psühhopaadid ja klassikaline muusika



Alati ma mõtlen, et mis värk nende psühhopaatide ja klassikalise muusikaga on. Sageli näidatakse filmides mingeid psühhopaatidest mõrvareid kedagi jõhkralt lõikumas vms tegemas mõne idüllilise klassikalise muusikapala saatel.

Juhuslikult märkasin antud hetkel väikest irooniat. Mida ma ise teen, eksole...

Kuulan seda lugu:

Patrick Cassidy - Saint Patrick's Breastplate I


ja loen ülimas rahumeeles ning häirimatuses heatujuliselt ja täiesti külma kõhuga kurikuulsa Norra massimõrvari Breivik'u manifesti.

Hilarious.

Ja muide, talle meeldib ka klassikaline muusika ja ooper (jubedale trance muusikale lisaks).
Ja jah, seda kõike saab sealt teada. Mida iganes: tema hobid, huvid, isiklikud andmed, lapsepõlv, sõbrad jne jne. Pole veel jõudnud selle osani, mis kirjeldab ettevalmistusi rünnakuteks, aga vaatasin, et seal ka kõik ained kirjas, mis ta muretses pommi ehitamise jaoks. Enne kurikuulsat sündmust on ta lausa igapäevaselt oma tegemised üles märkinud.

Kui ta poleks sellest asjast eluga pääsenud (nagu ta ise arvas), siis me vähemalt teaksime, et tema lemmikõlu on Budweiser XD

Tsitaat:
"I am currently watching Dexter, the series about that forensic mass murderer. Quite hilarious."

Ma olen julmur, aga seda ülemist pilti nähes ma naersin päris kõvasti.
Ma ei rüveta kannatanute valu, aga ma lihtsalt võtan kogu seda asja eraldiseisvalt, kui nii saab öelda.
Naersin ka nähes mõningaid värvikaid kommentaare YouTube'is ja deviantART'is:

"He was beautiful as a boy too. How lovely."

"The more I see him, the more I want to make a portrait of him."

Khm, and I'm doing it already, haha:D

"Lol I actually really find him hot."

ja
Oh God:

"Hehe, great Although I'm more crazy about a perfect blonde with actual brains and guts, in his case. Preferably undressed, in my room."

kuid läheb veel paremaks:

"Don't cry sweet prince, we stand behind you"

"Don't cry sweet prince", this really cracks me up!XD

"A true hero!"

"The sniper picture is fucking amazing"

"This guy.. There's something wrong with his coolness... I don't know what it is... but I feel like he's too cool for being a murderer..."

"How sexy"


Ma eeldan, et enam-vähem kõik need kommentaarid on naistelt.

Igatahes on see fun ja Breivik'u case ja isiksus on põnevad.
Minu arvamus temast pole kunagi negatiivne olnud. Mitte mingil "ta on nii nunnu" põhjusel, vaid tema isiksuse tõttu. Ma parem ei hakka siin kõiki neid omadusi ülistama, mida ma silmas pean. Ja mõrvu ma ei kommenteeri.

I know, I'm a sick fuck:D

No comments:

Post a Comment