Monday, June 11, 2012

moments of pleasure

Kate Bush - Moments of Pleasure


Eile tekkis mingite uitmõtete ajel teatud uus idee ja leidsin taas midagi esimese 30 sekundi jooksul...Tegelikult pole neist ideedest ükski uus, vaid midagi, mis on aastaid kuskil kukla taga olnud. Sisemise vajaduse hääl. Tühipaljad roosad unistused. Kuid kõik on väga keeruline ja ebakindel nagu alati...

"Alustamine on raske, sest tee unistuseni on MEGApikk. Ja tundub, et see tee läheb vales suunas kah veel."

Olen nii tüüpiline. Piisab vaid ühest põgusast kokkupuutest, põgusatest hetkedest, põgusast pilgust sinistelt silmadelt ja see jääb mind kummitama...
Vahin jälle klaasistunud pilgul seina...
Krt!

Naeran iseenda üle, mis mul muud üle jääb.
God, I'm hopeless!!

Lisaks järjekordne intensiivne unenägu.
Ilmselgelt on mul viimasel ajal tugev suhtlemisvaegus, nagu ma olen märganud. Seda oleks ka raske mitte märgata...

Kate Bush - Suspended in Gaffa


Lisaks kummitab see:

Lykke Li - Sadness Is A Blessing

No comments:

Post a Comment