Wednesday, August 10, 2011

Hallitavrohelise ühika sügis-talv

Ehk veidi "nostalgiat" minu moodi.
Ausalt öeldes ajab see mind lihtsalt naermaXD Vaatamata sellele, või just tänu sellele, et praegu on asjad kordades hullemad. Kõik see tundub köki-möki.



Nostalgia ja mälestuste/mäletamise hulluna ma otse loomulikult lisaks pildistamisele ka kirjutan. Viimased 2 kuud pole küll midagi muljetanud, talletanud eriti...Ilmselgelt..

Mõningaid noppeid:

26.11.2010

Ja ma naeran nagu mingi neetud hüään viimasel ajal./---/ Ainult seekord (eile) oli asi nii, et ma olin lihtsalt voodis paksude tekkide all nagu üks eriti masendunud tõuk oma kookonis. Ja ei saanud sealt kohe kuidagi välja, mistõttu jäi (järjekordselt) loengusse minemata. Raisk, ma vihkan oma nõrkust! Samal ajal lasi inimene mulle loendamatu hulga lugusid, alustades mitme-mitme Helgi Salloga ning lõpetades Enya ülirahustavate jõululauludega.

Ilgelt sitt hommik-lõuna olid noh. /---/

Kuid siis õnnestus tal mind sealt voodist lõpuks välja meelitada lihtsalt sellega, et lähme poodi rummijäätist ostma. Hahaa.
Ja siis ta ütles, et "Sa näed välja täpselt nagu mingi hull. Nagu sa oleksid otse hobuse alt tulnud" Nii ma siis loivasingi seal poes ringi oma unise näo ja otse-voodist-"soenguga". Tee peal enda õigustuseks ütlesin: "No aga ma olen ju boheemlane - kaltsakas ja uimane." Ja see ongi uus boheemluse definitsioon.

Kõik on selle stressi ja jumal teab mille süü. Sest ega muidu ei seisaks kahekesi mingi rasvakriidi-riiuli ees ega naeraks lihtsalt niisama nagu maniakk."


17.11.2010

"I hate this fucking university! Õääfdsäfesä!!!!

Bloody hell, ma ütlen.
Kätte on jõudnud see masenduse punkt, kus masendus on nii suur, et tekitab täielikku apaatiat. See omakorda tekitab tõelist väsimust, nii et tahaks näoli lauale kukkuda ja magama jääda. Must drink coffee! Aga mida pole, seda pole.

/---/
Perseraisk, kuidas ma ikka vihkan esseede kirjutamist. See on lihtsalt kirjeldamatu vastumeelsus /---/

Eile me kriiskasime öösel heleda häälega. Ja sodisime seinu. Täna inimene tallas veel lõuna ajal ööriideis ringi ning mina "mediteerisin" sel ajal selili voodis, jalad rätsepaasendis seinale toetatud. Krt, see on ikka tase ja mul on arengupeetus


5.12.2010

"Mis on ja mis ei ole. Seda on raske öelda, sest nii tuim pole ma juba ammu olnud./---/

Mul on viimasel ajal vist mingi väga tugev muusikavaegus, sest absoluutselt iga päev mul kummitab mingi lugu (tavaliselt veel mitu). Kõige hullem on see Helgi Sallo...Konkreetselt Tartus olles juba teist nädalat iga päev (!) ketrab mu peas "Aina kordan, aina kordan sinu nime, aina kordan..." See on isegi hullem kui budistlikud mantrad! Teed midagi ja siis märkad korraga, et ümised jälllle seda lugu."


3.12.2010

"Vaesed külmetavad ja näljased tudengid ning isegi Jumalakoja uks jääb neile suletuks. Sellist nalja ma tegin eile, kuid kõik see oli vägagi tõsi. Mina, kes ma ei külmetanud, surusin siis mõlema suletud ukse vastu oma kõrva ning kuulsin teisel pool ust imelisi helisid. Ma ei tea, mis proov seal toimus. Akendest paistis valgus.

O come, o come emmanuel,
To free your captive Israel.
That mourns in lonely exile here,
Until the Son of God appear."


25.01.2011

"Deep black hole.

"In the march of mankind, I’m gum on the pavement".

Vaadates oma eelmist postitust, on selge, et ma olen bipolaarne.

Vaadates oma nädalatagust postitust, kus ma räägin, et pean oma asjad ära tegema ja siis võin nädala pärast logeleda ning arvestades seda, et seis on peaaegu täpselt sama, siis on selge, et

ma olen kogu maailma jõledaim saast
ja üleüldse kõike seda
http://www.youtube.com/watch?v=JFY4amEjDBw "

Familypack kummikomme...maivõi...irrv.

No comments:

Post a Comment