Saturday, May 26, 2012

august 2012

Ei teagi, kust alustada, aga...ma olen hull.

Kui eelmisel aastal oli "august 2011", siis nüüd on "august 2012".
Kuna ma "sügelen" siin rahutult ja üsna pidevalt juba 3 aastat, siis viimasel ajal on kukla taga mingid mõtted nö valminud ja see "sügelus" eriti intensiivseks muutunud. Sest ma tean, et kui ma ei lähe, siis ma sügelen sama rahutult ikka edasi. Enne ei saa rahu noh.

Eile kerkisid mingid ideevirvendused eriti tugevalt ja oleks neist ehk ülegi saanud, kuid juhused...Juhused on sellised nagu oli ka eelmine kord enam kui 5 aastat tagasi. Puhtjuhuslikult märkan midagi, haaran sellest kinni ja nii ta läheb. Selle juhusliku kokkulangevuse mõjul ei saanud muidu, kui pidin guugeldama. Aega võttis vist vähem kui 60 sekundit, kui leidsin midagi...Enam-vähem täpne plaani "august 2011" kehastus. Märk? Enne? Peaksingi kinni haarama sellest? Olenemata sellest, et on väga mitu aga, üks neist see, et mind peetaks "hulluks ja lolliks", kui praegusel ajal ja seisus läheneksin. Who knows...

God!

Samas kardan seda, mis saaks pärast tagasitulekut. Mitmekuine sügav masendus nagu eelmine kord, asjaolusid arvestades tõenäoliselt palju hullemgi veel. Samas, ega ei peakski ju naasema iseenesest....
Point on selles, et ma olen sellest rutiinist ja "hallist argipäevast" liigagi tüdinud ja peakski ometi kord tegema midagi värvikat ja hullumeelset, millest ma seni vaid unistanud olen. Aaaaa.......

Üleeile kolasin ma nendel teedel...

Ludovico Einaudi - Reverie

No comments:

Post a Comment