Thursday, May 17, 2012

hõljur


Et täna on olnud taaskord veider päev, siis...

Kuulasin täna üle pika aja väljaspool kodu muusikat (bussis), kui mitte arvestada seda mõne päeva tagust metsakuulamist. Sigur Rós muidugi ning ma ilmselgelt nagu taasavastaks neid, sest ma polnud tükk aega suutnud neid lugusid enam niimoodi kaifida. Nii juhtub kõigi nende loendamatute lugudega, mida ma olen lõpmatuid kordi kuulanud. Aga täna jah...oli erakordne. Lisaks veel väga kummaliselt tõetruu unenägu ja asjaolu, et sõitsin ka sealt mööda...Ja üldse kõik see kevadine maastik Sigur Rós'i saatel. Ainult et vaimusilmas nägin ma hoopiski Skandinaavia maastike...

Hullumeelselt ja korduvalt kuulasin järgnevat lugu, mille esimest poolt olen ma aastate jooksul maniakaalselt lõpmatult kaifinud.

Nii ka seekord. Tekib lausa transilaadne seisund ja õõtsud kuskile teise maailma...
Kuulata seda kuskil Skandinaavias virmalisi vaadates.......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............

Sigur Ros - Popplagið - HD Live Full version (Untitled #8)


Põhiasi, mida ma täna mõtlesin, oli see, et miks krt siis selliseid tüüpe ei olnud, kui mina keskkoolis käisin. No mitte üht taolist klassivenda ega isegi mitte koolivenda polnud. Järjekordne aaaaaaaaaaaaa.....Tsiisas:D
Mis teha, see oli järjekordne kurikuulus äratundmishetk. Tegelikult oli minu mõte tol hetkel pigem "mida kuradit" ja siis vastastikune jõllamishetk. Kohe, kui teda sisenemas nägin, hakkas mu peas kummitama üks tema lugu, mida mõni aeg tagasi kaifisin. Oijah...

Üleüldse oli veider sõit, arvestades seltskonda, kes bussis oli. Tean, et vähemalt üks minutaoline udupea oli seal veel, kes kuulas ka muusikat...ja naeratas omaette. Noh, ta on viimasel ajal samamoodi sitas kui minagi.  Udupeade kokkutulek...

Ilmselgelt mul katus sõidab. Bussisõitude ajal oli see kummaline sentimentaalsusehoov (mis eile õhtul alguse sai) kohe täiesti põhjas.

Google Street View, jeee!! Raske arvata, milliste riikide teedel ma ringi kondan...

No comments:

Post a Comment