Monday, May 28, 2012

Muusikat mai viimastesse päevadesse

Kevadroheluses ringi sõites on seda lugu kuulata väga kaif.
Fun.: We Are Young ft. Janelle Monáe

Järgnev on ka omamoodi meistriteos, iseäranis video. Järjekordne Rootsi päritolu lauljanna (+Laheh, Lykke Li).
Neist rääkides siis Rootsi eurolugu mulle absoluutselt ei meeldi, kuid lavashow ja esinemismaneer olid väga head ja kunstipärased. 5+ vähemalt selle eest.
Naljakas on see, et Norra jäi jälle viimaseks. Minu meelest ütles Reikop, et Norra on tervelt 9 korda viimaseks jäänud, ehk siis 20% kordadest. Selle aastaga kokku siis 10. korda viimane koht. Aga ma ei tea Eurovisionist midagi, sest pole viimased 10 aastat seda jõlemuusika konkurssi jälginud. Kui vaatasin viimase 10 aasta Eesti lugusid, siis selgus, et minu jaoks oli üks neist lugudest ja esitajatest täiesti võõras. Nii eurovisioni-asjatundja olengi. Ma ei teadnud isegi, et see nõme lugu, mida raadiost kuulda olnud on, on eelmise aasta võidulugu....Sel aastal Eurovisionit vaadates mõtlesin, et miks see lugu nii tuttav on. Loll, eks ole. Sama oli Rybak'i looga:D Kuidas on võimalik nii loll olla? On, kui ei jälgi absoluutselt Eurovisioni (peale meie enda loo valimise), ei kuula eriti raadiot ja ei pööra tähelepanu sellele, kes võidab. Selgelt ma seda igal aastal kuulsin, kes võitis, aga lugu, esitajat ja maad jne kokku ei viinud. Polnud ka huvi kuulata, milline see lugu oli.

Eelmine aasta oli siiski üllatus, sest väga mitmed lood mulle isegi meeldisid. Sel aastal aga kuulasin esimest 15 lugu ning ainuke, kes mulle meeldis...oli Ott. Irv, Norra Eurovisioni ebaõnnega meenub see, et Breivik näiteks on suur Eurovisioni fänn ja jälgib seda vist alati. Ma pööran iga teema tema peale XD. Mis teha.

Ja minu lemmik Eurovision'i lugu on siiski Sèbastien Tellier'i "Divine":P Päriselt ka.

 (Jonna Lee) - Play

No comments:

Post a Comment