Friday, May 25, 2012

juuli 2011

21.
"I feel SO beaten it's almost unbelievable...

Ma pole iial varem end nii nurkaaetuna tundnud. SO insecure! SO vulnerable.
See on lihtsalt õudne!"


17.
"Ja see, et mind surma-teema viimased poolteist aastat (vist?) kõikjal kummitab, tähendab vast tõesti midagi, nagu ma ikka kahtlustanud olen. Kuidagi on see surm minuni jõudnud. Ta ümbritseb mind justkui igal pool ja ma tunnetan seda. Peatset surma. Viimasel ajal."

Hmm...Breivik samal ajal:
7.
"Ma hõljun mööda metsaradu, nopin vahel mustikaid ning kuulan Pink Floydi..
Mõnikord ajab see igatsus mind lihtsalt peast segi.

Jah, ma jalutan teel, alleel,
kus astuvad veel vähesed jalad.
Kahjuks või õnneks.
Ja kõik on roheline."


Kui terve 2011 oli üks suur surm, siis võiks öelda, et 2012 on epiloog surmale. Kaua võib. Surmani, ma tean.

Ma ei tea, mida ma see viimane nädal aega teinud olen. Vahin klaasistunud ilmel ilmselgelt. Tormented, haah...Ja see paine on muutunud selliseks, et ma ei saa sellest kuidagi välja. No krt. Aga nii see on ja pole midagi teha. Paine on tõesti kõige õigem sõna selle jaoks.

Sigur Rós - Valtari

No comments:

Post a Comment